Dne 1.5.2010 byl oficiálně spuštěn první komunitní portál specializující se na marketing a marketing management – Marketing Manager. Obsahuje řadu subportálů s navazujícími událostmi a informacemi v oblasti marketingu/managementu a pomáhá na jednom místě shromáždit a nabídnout marketérům nejaktuálnější informace a možnost jejich rychlého a přehledného vyhledání.
Portál je součástí projektu CZECH BUSINESS MEDIA a je dostupný na adrese www.mmanager.eu. Je zaměřen zejména zejména na cílové skupiny:
1.Marketingových manažerů firem, kteří zde naleznou řadu informací a návodů potřebných pro jejich práci, včetně možností vzdělávání či hledání kariérního postupu.
2.Marketingových firem typu agentury, grafická studia, poradenské společnosti všeho druhu (reklamní, mediální, průzkumové, personální, vzdělávací, zpravodajské,..), které informují resp. mohou informovat marketingové manažery o svých aktivitách či produktech.
Veškeré zaměření obsahu a nabízených funkci protálu je zpracováno tak, aby komunitní portál fungoval na principu Web2.0 a využívali jej především uživatelé aktivní v oblastech spjatých s marketingem.
„Marketéři jsou komunita lidí se specifickým myšlením, vyjadřováním a aktivitami. Cílem portálu je vytvořit na českém internetu místo, kde marketéři naleznou na jednom místě většinu toho, co ke své práci potřebují, ale také možnost vyjadřovat se k různým problémům v marketingu formou diskuzí, blogů či nezbytného fóra.“ uvedl majitel portálu Jan Chorvát a dodal: „Portál je koncipován jako Web 2.0 a my i nadále pracujeme na rozšíření obsahu a všech funkcí portálu. V tomto smyslu se nevyhýbáme návrhům a aktivitám i ze strany jeho návštěvníků a uživatelů.“
O profesionalitě portálu Marketing Manager svědčí i složení redakční rady, jejiž členové jsou přední čeští odborníci pro oblast marketingu.
– red –















Follow

