Zviditelnit nové výrobky značky HELLO v řadě sirupů a zvýšit povědomí o stávajících produktech řady Smoothie a Fresh je novým úkolem agentury Bison & Rose. Kampaň poběží do konce roku 2010 a bude obsahovat kromě standardní PR podpory i řadu netradičních promo akcí a eventů pro širokou veřejnost, včetně reality show na téma životního stylu.
Vzhledem k výhodné pozici společnosti LINEA NIVNICE, která leží v podhůří Bílých Karpat na Slovácku, poběží kampaň na podporu vybraných produktů značky HELLO v České republice i na Slovensku. „Projekt s přesahem za hranice České republiky u nás na stole neleží poprvé. Vnímáme stále větší snahu klientů po řešeních nad rámec jedné země,“ vysvětluje Vladimír Bystrov z Bison & Rose.
Cílem projektu je komunikovat novinky Prémiové Ovocné a Bylinkové sirupy HELLO a seznámit veřejnost s řadou čerstvých šťáv a Smoothies. „Nízké povědomí o nové řadě produktů a jejich záměna s tradiční značkou ovocných nápojů a šťáv HELLO byla podnětem pro vyhlášení tendru na zpracování PR kampaně. Agentura Bison & Rose si nás získala v tendru svou kreativitou a hravostí stejně jako přístupem k produktové komunikaci, který je ve znamení zajímavých konceptů,“ říká Petr Ambros, marketingový ředitel společnosti LINEA NIVNICE.
Společnost sází na výjimečnou chuť, širokou škálu příchutí svých nápojů a netradiční kombinace čerstvého ovoce. „V rámci kampaně chceme především zdůraznit jedinečnost bylinných a ovocných sirupů oproti existujícím výrobkům, a také upozornit na inovační potenciál značky prostřednictvím široké škály PR nástrojů,“ doplňuje Vladimír Bystrov.
-red-















Follow



