Největší český výrobce počítačů HAL3000 na setkání svých partnerů oficiálně představil novou marketingovou kampaň. Jejím motivem jsou formule a vše, co s nejrychlejšími závody na světě souvisí.
Hlavním mottem kampaně je heslo „HAL3000: formule mezi počítači“. Ve stejném duchu jsou potom laděny i všechny vizuály kampaně. Formule HAL3000 jsou v nich umístěny na pražský Karlův most a Nový most v Bratislavě. Součástí kampaně je i soutěž o zážitkovou jízdu skutečnou závodní formulí, která probíhá na speciální microsite. Marketingový mix doplní inzerce v českých a slovenských odborných médiích, reklamní radiospoty nebo produktové billboardy. „Nová kampaň je postavena na užší spolupráci s našimi zákazníky. Jsme s nimi nyní v jednom týmu. Zároveň chceme upozornit i na technologický pokrok a rychlost počítačů HAL3000,“ říká marketingový manažer HAL3000 Aleš Tálský.
V novém zavodním kabátě se již odehrálo i tradiční dubnové setkání partnerů značky – HALDAY 2011. Účastníci z řad distributorů si zde mohli na vlastní kůži vyzkoušet jízdní adrenalin ve skutečném simulátoru F1 v měřítku 1:1 nebo soutěžit o vstupenky na závody F1 v Monaku. Do týmových barev byly kromě hostesek oblečeni i přítomní zástupci společnosti. „Pro letošní rok chceme překonat hranici sto tisíc prodaných počítačů HAL3000. Pevně věříme, že se nám to díky nové marketingové kampani i zjednodušenému partnerskému programu podaří,“ doplňuje Tálský.
-red-















Follow

