Online banka ZUNO ve druhé polovině července přicházi s novými typy reklamních nosičů, které nejsou v bankovnictví zcela obvyklé. Jde o outdoorové formáty, které se staly součástí probíhající kampaně RETRO JE SUPER, ALE NE V BANKOVNICTVÍ. V ulicích českých měst (Praha, Brno,
Olomouc) lidé mohou vidět staré škodovky obrandované přesně ve stylu
kampaně.
„Použili jsme staré škodovky, které si všichni pamatujeme z 80. let.
Chtěli jsme vtipným a jasným způsobem zdůraznit retro prvek naší kampaně
a zanechat klientům odkaz, že online bankovnictví je už nedílnou
součástí jejich životů,“ říká Ivana Katančíková, manažerka marketingové komunikace online banky ZUNO. „I díky tematicky obrandovaným
autobusovým a tramvajovým zastávkám přibližujeme éru retra a přinášíme
kousek nostalgie i do vybraných českých i slovenských měst.“
„Jsme přesvědčeni, že toto netradiční řešení padne každému do oka a že
bude fungovat s naším hlavním odkazem – jezdit do banky je zkrátka
retro. V současném prostředí musí zadavatelé více přemýšlet, jak odlišit
svou komunikaci na oslovení nových zákazníků, a my věříme, že tento
formát bude právě tím osvěžením v našem mediálním mixu,“ říká Ivana Katančíková.
-red-

















Follow




