Reklama

Raiffeisen stavební spořitelna rozdává zlatá prasátka

Dvacet let od vstupu na český trh slaví v letošním roce nejen samotné stavební spoření, ale i Raiffeisen stavební spořitelna. K zářijovým narozeninám pro své klienty připravila BTL kampaň, ve které je odmění pokladničkou ve tvaru zlatého prasátka.

Raiffeisen stavební spořitelna rozdává zlatá prasátka

„V rámci oslav našich dvacetin chceme obdarovat také naše klienty, a to jak nové, tak stávající. Zlaté prasátko jsme zvolili jako symbol peněz, štěstí a hlavně spoření. Připomíná ale také oblíbenou tradici spojenou s Vánocemi, které budou v průběhu kampaně klepat na dveře,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, šéf marketingu Raiffeisen stavební spořitelny.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!