Značka bonbonů SKITTLES společnosti Wrigley si na jarní měsíce připravila novou limitovanou edici bonbonů SKITTLES Confused?, která překvapí smíchanými příchutěmi ze SKITTLES Fruits, Crazy Sours a Wild Berry. Navíc v tyrkysovém balení SKITTLES Confused? barvy bonbónů neodpovídají příchutím.
„SKITTLES Confused? zaznamenaly velký úspěch ve všech zemích, ve kterých byly uvedeny na trh, a stejné očekávání máme i od uvedení novinky v Čechách a na Slovensku. Celý koncept produktu je v souladu s mottem značky ´Čekej nečekané´. Chceme naši cílovou skupinu neustále překvapovat a bavit,“ vysvětluje brand managerka značky SKITTLES Hana Lerchová. Proto značka SKITTLES uvedla na trh limitovanou novinku Confused?, která mate zákazníky hned dvakrát. Obsahuje všechny bonbóny ze tří stávajících produktů a navíc chuť bonbónu neodpovídá jeho barvě. Spotřebitele tak může překvapit červený bonbon chutí mandarinky nebo zelený chutí třešně.
Limitovaná edice SKITTLES Confused? bude na český a slovenský trh uvedena v dubnu a společnost Wrigley ji podpoří v in-storu, PR kampaní v režii AMI Communications a komunikací v on-line prostředí od reklamní agentury DDB.