Společnost EMC, vedoucí poskytovatel řešení v oblasti dat, představuje novou kampaň, která vznikla ve spolupráci s komunikační agenturou Proximity Prague.
„Zastřešujícím motivem kampaně je doba datová, do které dle našich propočtů vstoupíme 6. května 2013,“ vysvětluje Michal Tomáš z agentury Proximity Prague. Kampaň zdůrazňuje, jak data rostou exponenciálně. Zatímco ještě v roce 1997 celosvětově 70 milionů lidí používalo internet s datovým provozem 5 petabytů měsíčně, minulý rok bylo již online 2,2 miliard uživatelů a datový provoz se zečtyřnásobil. A růst zdaleka není u konce. Právě 6. května se exponenciální křivka protne s pomyslnou lineární křivkou, která zobrazuje růst při ukládání fotografie o velikosti 8 kB v intervalu 1 s, a to od začátku vesmíru.
„Vidíme, že většina společností z oblasti IT komunikuje chladně a technicky. Zákazníci jsou tak konfrontováni s celou řadou sofistikovaných zkratek a termínů, kterým však – ruku na srdce – téměř nikdo nerozumí,“ komentuje důvody ke kampani Petra Adamová, ředitelka marketingu společnosti EMC ČR. „Naším cílem je naopak jednoduchým způsobem ukázat, že se data dotýkají každého z nás. Ať si to uvědomujeme nebo ne, do budoucna bude pro každého z nás klíčové přistupovat k datům rychle a odkudkoli.“
Agentura při návrhu a plánování kampaně využila svých zkušeností z oblasti IT i několika společných projektů s Petrem Koubským. Petra Adamová dodává: „Při rozhodování o agentuře sehrálo určitě roli, že pro Proximity Prague není IT vůbec neznámým trhem, že úzce spolupracují s IT odborníky typu Petra Koubského a že přišli na základě znalosti problematiky s vlastním strategickým řešením.“
Kampaň využije celou řadu médií, od webu přes out-of-home média až po tisk a eventy. Další informace naleznete na adrese www.dobadatova.cz.
– red –















Follow


