Marketing

Počet podporovatelů Férového tendru roste

K iniciativě Férový tendr se za poslední dva měsíce přidalo několik významných asociací – APRA – Asociace PR agentur, EMAČR – Event Marketing Association Czech Republic a partnerská asociace na Slovensku KRAS – Klub reklamných agentúr Slovenska.

V panelu na slovenské konferenci Trend Marketing Summit 16. 6. vystoupí spolu s představiteli asociace KRAS a zadavatelů i Vladimír Rejlek z agentury Wunderman, šéf pracovní skupiny AKA, která se Férovému tendru věnuje.

Zásadami Férového tendru se od chvíle vzniku této aktivity v roce 2014 řídí celá řada agentur i zadavatelů. Nyní je nově na webu ferovytendr.cz k dispozici jejich seznam, který se každým dnem rozrůstá.

„K Férovému tendru se může přihlásit agentura, zadavatel, fyzická či právnická osoba – každý, s kým férové zásady rezonují a kdo chápe, že jejich respektování je přínosem pro všechny, protože kultivují podnikatelské prostředí. Zkrátka, že jde o win-win projekt,“ říká Vladimír Rejlek.

Co znamená přihlásit se k Férovému tendru?
Podporovatel dá na vědomí svým zaměstnancům i klientům, že se přihlásil k FT a seznámí je s hlavními principy této iniciativy.
Podporovatel se snaží při přípravě a realizaci výběrových řízení respektovat v maximální míře pravidla FT.
V případě, že je vyhlášen tendr, který nesplňuje parametry FT, upozorní podporovatel zadavatele, že jeho tendr má z hlediska efektivního hledání nejlepší nabídky rezervy a seznámí ho s podmínkami FT.
Podporovatel si na webové stránky vloží badge FT s proklikem na web projektu www.ferovytendr.cz.
Podporovatel může připojit k elektronickému podpisu svých zaměstnanců badge FT, který deklaruje podporu projektu.
Přihlašovací formulář, logo a badge ke stažení jsou k dispozici na www.ferovytendr.cz.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!