banner_left
banner_right
On-line

Internetové stránky Wüstenrotu v novém kabátě

Wüstenrot spustil novou podobu svých internetových stránek. Změny se týkají nejen vzhledu, ale přinášejí i nové funkce s cílem zlepšit uživatelský komfort všem návštěvníkům. Nové stránky nabízí lehce změněný vzhled, sjednocený design kalkulátorů, ale především nové funkce.

„Zavádíme například online rádce, který automatizovaně poradí uživatelům s tím, co na webu hledají. Jde o sofistikovaný automatický navigační systém, který uživatele rychle nasměruje na informace, které hledá. Vše se ale tváří tak, jako byste si s někým chatovali,“ popisuje Michal Pokluda, vedoucí úseku produkt a marketing finanční skupiny Wüstenrot.

K hlavním cílům patří především vyšší spokojenost návštěvníků webu, snadnější orientace na stránkách, lepší a přehlednější informace o produktech. Uživatelé tak rychle a jednoduše najdou vše, co hledají.

„Jsme firma orientovaná na finanční poradce, proto jsme se zaměřili na vylepšení prezentace jednotlivých finančních poradců a kanceláří,“ dodává Pokluda. Stránky umožní nejen vyhledávání jednotlivých poradenských míst, ale nabídnou i nejbližší kanceláře v okolí včetně aktuální otevírací doby a nechybí ani jednoduchý plánovač trasy ke zvolené kanceláři.

Redesignem prošla rovněž sekce Kariéra, která představuje finanční skupinu Wüstenrot očima zaměstnanců.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *