Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – zubní pasty

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.

Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Letos se téměř nezměnilo pořadí nejznámějších značek zubních past. Znalost většiny značek vzrostla a stále se v první trojici „drží“ značky Fluora (58,4 %) před značkou Signal (57,2 %) a značkou Colgate (53,7 %).
Na dalších místech se umístily značky Odol (48%), Aquafresch (38%) a Stoma (25%).

Graf:
Zubní pasty 02/2003

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!