Soutěž Vítězství za příchuť spěje k závěru. Porota vybrala tři finálové příchutě (houby, niva, rozmarýn), které jsou od ledna k dostání v obchodech. Nejoblíbenější příchuť budeme znát v květnu a rozhodne o ní výše prodejů. Hledání nejlepší příchutě pro nové Bohemia Chips podporuje od loňského září rozsáhlá TV kampaň. Ta se v březnu vrací na obrazovky TV Nova, Prima TV a TV Barandov, kde poběží až do konce května. Jde tak o nejdelší a nejsilnější televizní podporu v historii značky Bohemia Chips.
Soutěž nových Bohemia Chips se chýlí ke konci. Nové tři příchutě (houby, niva, rozmarýn) navržené fanoušky značky Bohemia Chips se prodávají od ledna v běžné obchodní síti. Trojici nových chipsů budou k ochutnávce nabízet hostesky zákazníkům v síti řetězců Albert, Billa, Globus a Spar. Nejúspěšnější variantu chipsů budeme znát v květnu. Rozhodnou o ní prodeje do konce dubna. Milionovou rentu získá ten, kdo absolutně nejprodávanější příchuť navrhl jako první.
Soutěž Vítězství za příchuť provází od loňského roku silná kampaň v televizi a na internetu, v printu podpořená prostřednictvím PR. O nových příchutích se diskutuje také na sociální sítích. Značka Bohemia Chips již více než ztrojnásobila počet svých fanoušků na Facebooku (aktuálně: 31 224). Během března až května poběží na kanálech TV Nova, Prima TV, TV Barrandov a na internetu (nova.cz, tn.cz, novinky, youtube.com) aktualizovaný spot s novým claimem „Bohemia. Tak chutná domov“.
TV kampaň odstartovala již 1. března a poběží až do konce května. Jde tak o největší a nejdelší podporu Bohemia Chips, která poběží na kanálech tří televizí po dobu 13 týdnů. Za celé období ji minimálně jednou uvidí 8,1 milionu osob a minimálně třikrát celkem 7,5 milionu osob v České republice.
– red –















Follow

