On-line

Et netera dokončila pro Ahold redesign hlavních webů

Společnost ET NETERA, přední český dodavatel e-business řešení, spustila minulý týden pro největší maloobchodní společnost v České republice, Ahold, internetové prezentace dvou jejich řetězců, Hypernovy (www.ihypernova.cz) a Albertu (www.ialbert.cz) a domovskou prezentaci samotného Aholdu (www.ahold.cz).

Prezentace Aholdu (www.ahold.cz) stojí především na informacích o celkové komunikaci společnosti, přičemž velký důraz je kladen na sekci kariéra a část věnovanou pro novináře. Uchazeči o zaměstnání zde mohou nalézt kromě volných pracovních pozic i popisy jednotlivých oddělení, které byly zřízeny pro zabezpečení chodu téměř tří stovek prodejen provozovaných AHOLDem Czech Republic. Speciální sekce webu pro absolventy vysokých škol podává ucelené informace o možnostech, které Ahold nabízí. Design má původ ve speciální brandové kampani, kterou právě pro absolventy VŠ Ahold zahájil na začátku letošního roku. Další důležitou sekcí je část pro novináře. „Kromě tiskových zpráv jsou novinářům k dispozici základní informace z historie i současnosti společnosti Ahold v České republice a ve světě,“ říká tisková mluvčí Aholdu Kateřina Černá. „V současnosti připravujeme také možnost registrace novinářů na našem webu, která jim umožní automatické odesílaní aktuálních tiskových zpráv Aholdu přímo na jejich e-mail “ dodává Černá. Další dvě části webu jsou pak určené dodavatelům a zájemcům o pronájem nebo koupi prodejních ploch.

Prezentace supermarketu Albert (www.ialbert.cz) a hypermarketu Hypernova (www.ihypernova.cz) jsou určeny zejména pro zákazníky. iHypernova je oproti iAlbertu zaměřena více na samotné produkty, jejich nabídku a související informace. iAlbert zase přináší více doplňkových informací a aplikací. „Novinkou je přehledná „Albertova kuchařka“, k dispozici na obou webech, která zákazníky nejenom inspiruje k přípravě různých druhů jídel české a zahraniční kuchyně, ale také vybízí k zaslání vlastního originálního receptu, který pak bude na webu k dispozici dalším jeho uživatelům“, říká marketingový ředitel Aholdu Petr Bezdíček. Registrací získá návštěvník možnost dostávat do mailu recepty z výše uvedené kuchařky, produkty z akcí, elektronických verzí letáků, celkového přehledu privátních značek ale třeba i aktuální nabídku volných pracovních míst.

Všechny weby jsou postaveny na Content Management Systému společnosti Et netera, jNetPublish, který zjednodušuje správu všech webů. „jNetPublish je dnes již osvědčený Content Management Systém, díky kterému budeme moci jednodušeji dále rozvíjet webové prezentace Aholdu ve střední Evropě,“ řekl Pavel Novák, account manager společnosti Et netera.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!