On-line

ETARGET – cílená internetová reklama už za 1Kč

Společnost ETARGET, a. s. snižuje základní cenu za slovo z 5Kč na pouhou 1Kč. Přichází tak s nejnižší cenovou nabídkou za službu pay – per – click na českém trhu.

Další novinkou, s níž letos přichází společnost ETARGET, největší dodavatel placených výsledků za klik na českém, slovenském a maďarském trhu, je snížení základní ceny za slovo z 5Kč na pouhou 1Kč. Tímto krokem se společnost stává nejlevnějším poskytovatelem on-line kontextové reklamy v České republice.

Vzhledem k tomu, že systém ETARGETU je v současnosti jedním z nejsilnějších a nejstabilnějších na našem trhu, nebude mít snížení ceny dopad na kvalitu poskytovaných služeb. Partnerské portály se tudíž nemusí obávat negativního dopadu na jejich inzerci. Naopak, se snížením cen se ETARGET snaží nabídnout své služby i těm firmám, které si doposud tuto formu inzerce nemohly z finančních důvodů dovolit. Společnost je připravena na příliv většího množství nových klientů. Inzerent platí až za zrealizované kliknutí na inzerát, v tomto případě už jen pouhou 1,–Kč.

„Jsme připraveni na příliv většího množství nových klientů a věříme, že jsme tím překonali poslední bariéru, která odrazovala malé a střední společnosti od cílené internetové reklamy. Teď je ideální příležitost k vyzkoušení si této formy inzerce, kde zadavatel platí za každého návštěvníka na své webové stránce opravdu jen minimální částku“ – řekl včera Petr Vidovič, ředitel společnosti ETARGET, a. s.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!