Služby

Podzimní novinky v deníku METRO

Deník METRO v rámci strategie rozvoje celoplošné distribuce připravil od 1.září 2006 několik významných novinek.

Od 1. září bude distribuce deníku Metro rozšířena do dalších 30-ti měst České republiky. “Expanze je pro naši strategii klíčová a zajistí tak dostupnost deníku METRO téměř ve všech významných lokalitách nad 20 tisíc obyvatel.“, řekl Martin Konrád, generální ředitel společnosti METRO Česká republika, a.s.

Další zásadní změnou je použití nového brand claimu pro B2C, ATL a BTL aktivity. Současný claim „Vaše metropolitní noviny“ bude nahrazen dovětkem „Noviny v pohodě“.

„Změna brand claimu reflektuje expanzi do menších „nemetropolitních” lokalit a zároveň odráží nový redakční koncept tzv. “INFOTAINMENT“, zaměřený na poskytování apolitického aktuálního zpravodajství doplněného informacemi ze společnosti a kultury s rozšířenou nabídkou interaktivních zábavních prvků.“, řekl Aleš Pýcha, marketingový ředitel společnosti METRO Česká republika a.s.

Podzim je období změn a tak deník METRO mění design novin a rozšiřuje pondělní vydání o přílohu SPORT v navýšeném nákladu 400.000 výtisků.
“Nejpodstatnější změnou je odklon od přebíráni agenturního zpravodajství a rozšíření redakčního týmu. Od září se sníží procento přebíraných zpráv na minimum. Navíc se hodláme více zaměřit na styl „INFOTAINMENT”, čemuž bude odpovídat i nová, dynamičtější podoba deníku“, řekl Fabiano Golgo, šéfredaktor deníku METRO.

– red –

Čtěte také