Oficiální vydavatel mezinárodních identifikačních průkazů pro Českou republiku GTS Alive připravil kampaň, která by měla podpořit povědomí o slevové kartě Alive, určené pro segment nestudující mládeže do 26 let. Cílem ALIVE karty je vytvořit mladým lidem podmínky pro vybudování aktivního životního stylu prostřednictvím lifestylových benefitů v oblasti zábavy, sportu, cestování, kultury, stravování a dalších služeb. Součástí kampaně je nový grafický design, rozšíření webového portálu www.alive.cz, Alive e-mail a SMS klub a prezentaci doprovází také PR kampaň informující o letních výhodách (festivaly, letenky, cestovní pojištění).
Alive karta spolupracuje s mnoha partnery, zaměřenými na stejný segment trhu, kterým nabízí možnost oslovit mladé lidi a dlouhodobě u nich budovat vztah k jejich značce. Mezi nejvýznamnější z nich patří např. T-Mobile Czech Republic, pojišťovna Allianz nebo letní hudební festivaly.
„Česká republika je již několik let vyhodnocována jako země s největší nabídkou studentských výhod v rámci 118 zemí mezinárodní konfederace pro cestování WYSETC. ISIC kartu nosí ve své peněžence většina českých studentů, pomáhá jim ušetřit nemalé finanční prostředky. Stejného výsledku chceme dosáhnout také v případě karty pro mladé nestudenty Alive,“ vysvětluje Pavel Bielik z GTS Alive.
– red –















Follow

