Česká mediální agentura AdActive představuje nové uskupení internetových projektů ECOENERGY, které vzniklo spoluprací nejčtenějších českých webů o energetice a ekologii. Nový balíček je určen zadavatelům on-line reklamy z řad mediálních agentur, internetových obchodů a firem.
ECOENERGY je novým sdružením webů s energetickou a ekologickou tématikou, které se detailně věnují otázce úspor energií, obnovitelných zdrojů, ekologie a alternativní dopravy. Pod značkou ECOENERGY najdou inzerenti řadu etablovaných projektů, jako je nejčtenější magazín o úsporách energií Nazeleno.cz, vysoce hodnocený portál o životním prostředí Ekolist.cz nebo časopis o dění v oblasti alternativní dopravy Hybrid.cz. Tyto weby dále doplňují projekty Energetika.cz, CenyEnergie.cz nebo Ekobydlení.eu
V prostředí českého internetu nabízí jednotlivé magazíny pod značkou ECOENERGY unikátní cílovou skupinu, která je prostřednictvím agentury AdActive k dispozici veškerým zadavatelům internetové reklamy. Petr Ott z agentury AdActive to komentuje: „Zájem zadavatelů reklamy o weby s energetickou a ekologickou tématikou neustále roste. Značka EcoEnergy dnes představuje největší inzertní uskupení v této oblasti na českém trhu, zadavatelům je k dispozici pod jednotnou cenou a se standardizovanými formáty inzerce.“
Vydavatelé magazínů pod značku ECOENERGY komentují spolupráci se společností AdActive následovně. „Od vzájemné spolupráce si slibujeme ještě intenzivnější komunikaci s inzerenty i větší vzájemnou marketingovou podporu našich projektů,“ vysvětluje Kamil Gric ze společnosti xBizon s.r.o., která je provozovatelem magazínů Nazeleno.cz a CenyEnergie.cz.
Pavel Činčera z občanského sdružení BEZK, které vydává portál Ekolist, k tomu dodává: „Nezávislé a nestranné zpravodajství o životním prostředí není levnou záležitostí. Pro nás jako neziskovou organizaci je příjem z inzerce vítaným navýšením rozpočtu na činnost redakce. Proto jsme zahájili spolupráci s agenturou AdActive a začlenili se do projektu ECOENERGY. Od této spolupráce čekáme efektivnější komunikaci s inzerenty a zvýšení inzertního potenciálu našeho internetového deníku.“
-red-















Follow

