Panasonic a Toshiba spolupracují v oblasti LCD displejů
Japonská společnost Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. (MEI), známá především svými výrobky značek Panasonic a Technics, dnes oznámila, že 1. dubna zahájí výrobu v novém společném podniku s firmou Toshiba s názvem Toshiba Matsushita Display Technology Co. Celý příspěvek →
FOMA vstoupila na trh fotopapírů do tiskáren
Společnost FOMA, známý výrobce filmů a fotopapírů z Hradce Králové, vstoupila i na trh fotopapírů pro počítačové tiskárny a plotry, kde dosud vládnou produkty firmy Hewlett Packard. Celý příspěvek →
Rozhodující technologické inovace v automobilovém průmyslu budou zaměřeny na bezpečnost
Automobilový průmysl čeká v příštích pěti letech rozsáhlá technologická revoluce. Její hybnou silou bude především vývoj v elektronice, kontrolních a informačních technologiích a ovlivní téměř každý systém v automobilech. Celý příspěvek →
Rozdíly mezi zákazníky se prohlubují
S rostoucím významem obchodních řetězců a sílící konkurencí se začíná výrazně profilovat také nákupní chování českých zákazníků. Prohlubující se rozdíly mezi jednotlivými skupinami ukazuje jejich typologie právě vydaná firmami INCOMA Research a GfK Praha. Celý příspěvek →
Předběžné nekonsolidované výsledky Unipetrolu za rok 2001
Podle předběžných neauditovaných výsledků dosáhla akciová společnost Unipetrol, mateřská společnost skupiny Unipetrol, za rok 2001 zisku před zdaněním ve výši 99,2 mil. Kč.
Ve srovnání s rokem 2000, kdy zisk činil 90,4 mil. Celý příspěvek →
Produkty finančního koncernu Dimension vykazují 25 % dynamiku meziročního nárůstu
Základní dceřiná společnost koncernu D.S. Leasing, pokračuje ve svém růstu.V loňském roce uzavřela leasingové obchodní smlouvy v celkovém objemu přesahujícím 694 mil. Kč, což znamená meziroční nárůst o 24,4 %. Celý příspěvek →
Media project 2001- struktůra čtenářů
Media Projekt je realizován Sdružením GfK – TN Sofres – STEM/MARK. V období od 1. 1. 2001 – 17. 12.2001 bylo dotazováno celkem 29 851 náhodně vybraných respondentů z celé České republiky. Celý příspěvek →
SME využívá internetový nákupní systém
Internetový nákupní systém a elektronická výměna dokumentů zefektivňuje obchodní procesy v rámci skupiny Severomoravské energetiky, a.s. Vývoj a implementaci řešení založeného na technologiích firem Navision a Microsoft provedl ostravský systémový integrátor WEBCOM a. Celý příspěvek →
Tiscali spouští nový portál určený firmám
Tiscali, nejvyužívanější poskytovatel připojení k Internetu v České republice, vytvořil nový svět v rámci světa Internetu, který budou moci využívat výhradně zákazníci a obchodní partneři společnosti. Celý příspěvek →
B2C aplikace – Marketplace
Společnost SPRINX vytvořila a spustila novou verzi Internetové aplikace pro svého zahraničního klienta – Travmar Destinations Directories USA. Celý příspěvek →
Adecco podalo nabídku na převzetí jobpilotu
Celosvětově dominantní společnost v oblasti personálních služeb, dnes oznámila, že podala nabídku na převzetí všech vydaných a neproplacených akcií společnosti jobpilot AG, obchodované na frankfurtské burze Neuer Markt . Celý příspěvek →
Scania zakládá vlastní dceřinou společnost na Slovensku
Představitelé společnosti Scania, předního výrobce nákladních automobilů a autobusů, dnes oznámili zahájení své vlastní prodejní a servisní činnosti na slovenském trhu. Celý příspěvek →
GE Capital Bank: nárůst počtu klientů za rok 2001 o více než 21 %
Během loňského roku GE Capital Bank výrazně upevnila svoji pozici na českém trhu. Banka v loňském roce uvedla na trh řadu nových produktů a zaznamenala výrazné zvýšení počtu klientů, účtů, počtu vydaných karet či objemu poskytnutých úvěrů. Celý příspěvek →
Český obchod: boj o zákazníka se stupňuje
Obchodní trh v ČR se díky rychlé expanzi mezinárodních řetězců již prakticky nasytil a panuje na něm velmi ostrá konkurence, která nutí jednotlivé aktéry hledat nové cesty, jak přitáhnout a udržet stále náročnější zákazníky. Celý příspěvek →