Obchod

Panasonic představuje high-endovou řadu displejů pro interaktivní digitální reklamu

Společnost Panasonic se rozhodla uvést na trh dvě nové řady robustních a přesných interaktivních displejů s technologií ShadowSense™ Multi-Touch, která je ideální pro aplikace interaktivní digitální reklamy na veřejných prostranstvích.

Společnost Panasonic představí varianty svých displejů AF1 a LF80 s technologií ShadowSense, které budou k dostání ve velikostech 42, 49 a 55 palců. Technologie ShadowSense využívá několik senzorů ukrytých v rámečku displeje, které zajišťují přesné sledování objektů při vstupu do rozsahu záběru senzoru, při setrvání v něm či při jeho opouštění. Dotykový displej díky tomu reaguje velmi pohotově a funguje skvěle i v jasném prostředí.

Modely AF1-SST se řadí mezi špičkové displeje pro aplikace digital signage, které obsahují platformu OpenPort™ se systémem Android a také úložnou a výpočetní kapacitu, takže se zcela eliminuje nutnost použití externího počítače. Tento vylepšený displej umožňuje spouštět aplikace z obchodu Google Play, takže zákazníci díky němu mohou provozovat své vlastní působivé a dynamické aplikace pro digital signage.

„Displeje jsou určeny k nepřetržitému non-stop provozu a podporují plynulý režim,“ řekla Florence Antony, marketingová manažerka produktů Panasonic. „Jas 700cd/m² a širokoúhlý obraz zprostředkovaný u modelů LF80-SST panelem IPS zajišťuje jejich dobrou čitelnost i v jasném prostředí.“

Řada LF80-SST je dále vybavena technologií DIGITAL LINK™, která umožňuje přenášet audio, video a řídicí signály až na 150 m prostřednictvím jediného kabelu LAN. Díky ostatním řídicím prvkům, jako je například funkce naklonování USB, představují tyto displeje spolehlivé a efektivní řešení pro oblast signage, které upoutá návštěvníky, zákazníky nebo spolupracovníky novým dynamickým způsobem.

Čtěte také