Obchod

Společnost The Candy Plus Sweet Factory otevírá další PEDRO prodejny

Společnost The Candy Plus Sweet Factory, s.r.o. pokračuje v budování PEDRO prodejen po celé České republice. „Koncept PEDRO prodejen jsme uvedli do života v polovině loňského roku na základě nové marketingové strategie.

V letošním roce jsme zatím otevřeli nové prodejny v Opavě a Olomouci, do léta plánujeme rebrandovat ještě obchod v Brně a také naši stávající firemní prodejnu v Petřvaldě,“ říká Barbora Krátká, marketingová manažerka společnosti.

Firemní prodejny společnost provozuje již od roku 2002. Z původních dvou prodejen vybudovala do současnosti firma 8 stálých obchodů s plánem expandovat do budoucna dál po celé České republice. „Do našich stávajících prodejen postupně investujeme a realizujeme rebranding pod značku Pedro. Zákazníci tento krok kvitují a do rebrandovaných obchodů se vrací ještě raději než do klasických firemních prodejen,“ vysvětluje Krátká a upozorňuje, že do konce roku společnost plánuje mít většinu obchodů rebrandovanou právě pod značkou Pedro: „Čerstvě je rebrandovaná například naše brněnská PEDRO prodejna, která má exkluzivní umístění na Masarykově třídě.“

pedro_obchod

PEDRO prodejny jsou specifické především šíří svého sortimentu, ale i tzv. PEDRO MIXEM. „Koncept PEDRO MIXU je jednoduchý. Zákazník si může podle své vlastní chuti a přání namixovat vybrané bonbony, může zvolit libovolnou gramáž i počet kusů. Cena začíná již na 10,90 Kč za 100 gramů a na výběr je více než 50 druhů cukrovinek,“ upozorňuje Krátká. Klienti zde také najdou ten nejširší sortiment retro žvýkaček, bonbonů, pendreků a lízátek, a to jak pod značkou PEDRO, tak pod dalšími značkami z produkce The Candy Plus Sweet Factory. „Ostatní produkty máme v několika různých baleních, od klasických 80 g přes rodinná 1 kg až k velkým balení 3 kg, které prodáváme především v našich firemních prodejnách v Rohatci a Petřvaldě. Zde mohou zákazníci koupit také cenově výhodné kartony,“ vysvětluje marketingová manažerka a upozorňuje, že i o ta největší balení je výrazný zájem a že právě ve firemních prodejnách jsou zákazníci zvyklí kupovat bonbony ve větším množství.

Dalším zajímavým tahem je i vlastní spotřebitelský program, který ale projde v letošním roce mírnou změnou tak, aby byl pro zákazníky ještě zajímavější. „Vedle motivačního programu máme v pražské prodejně v OC Letňany také tzv. kolo štěstí, na kterém mohou točit všichni, kteří v naší prodejně utratili více než 100 Kč. Na každého pak čeká po zatočení dárek – od malých balení bonbonů až po dárkové kornouty,“ přibližuje věrnostní systém Krátká, která závěrem dodává, že pravidelně v obchodech probíhají i slevy a další akce.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *