Obchod

Značka Orbit spolupracuje s McDonald’s

Značka Orbit v rámci své dlouhodobé komunikace pod heslem „Jezte, pijte, žvýkejte“ zacílí opět na stravování mimo domov a navazuje spolupráci s McDonald’s. Světové značky se spojily, aby spotřebitele odměnily dárkem s mnoha benefity.

Vedle čistých a zdravých zubů čeká na ty, kteří si v období od 14. 1. do 13. 3. 2016 koupí speciálně označené balení žvýkaček Orbit s kupónem uvnitř, v restauracích McDonald’s burger Big Mac™ jen za 39 Kč. Kampaň doprovodí sampling žvýkaček bez cukru Orbit v celé síti restaurací.

Návštěvy restaurací patří podle nedávného výzkumu* značky Orbit k životnímu stylu velké části české populace. 64 % dotázaných zajde na jídlo ven alespoň jednou do měsíce. Své oblíbené podniky si vybírají podle nabídky a kvality jídel, celkového prostředí i čistoty. Roli hrají také speciální akce.

orbit_bigmac

„I proto volba padla na značku McDonald’s. Se svými 93 restauracemi je navíc největší sítí restaurací v České republice. Máme velkou radost, že se nám podařilo uzavřít spolupráci, a spotřebitelům tak můžeme přinést benefit v tak širokém rozsahu,“ komentuje spolupráci Jana Přerostová, Group Brand manažerka segmentu žvýkaček ve společnosti Wrigley.

Spotřebitelé najdou na prodejnách speciálně označené žvýkačky s kupónem uvnitř. Uplatnit je lze v jakékoli restauraci McDonald’s a získat burger Big Mac™ za zvýhodněnou cenu 39 Kč. Kampaň doprovodí sampling žvýkaček Orbit bez cukru v celé síti restaurací. Akční nabídku v televizi podpoří deseti sekundový tag on, který poběží v době kampaně. V rámci podpory v místě prodeje budou umístěna druhotná vystavení v obchodních řetězcích moderního a tradičního trhu. V rámci AHOLD top prodejen budou využity výrazné stojanové instalace s LED TV obrazovkami.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *