Nejvíce populární byly Darwinovy ceny s dílem „Takové normální léto u bazénu“. Na dalších příčkách se objevily Slavné dny popisující „Den tragédie na leteckém dni v Ramsteinu“ a pořad Fenomén s epizodou o intimitě na veřejnosti.

Nejvíce populární byly Darwinovy ceny s dílem „Takové normální léto u bazénu“. Na dalších příčkách se objevily Slavné dny popisující „Den tragédie na leteckém dni v Ramsteinu“ a pořad Fenomén s epizodou o intimitě na veřejnosti.

„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani
V Ostravě a Olomouci nabízí PENNY s Foodorou nákupy až do domu
Nejčastější chyby v online marketingu aneb neztrácejte zbytečně klienty a peníze
Allegro představuje Smart! Week
Aero spustilo nový web, součástí je e-shop pro fanoušky letectví