Média

Nový grafický layout deníku METRO

V rámci mezinárodního sjednocení grafické podoby deníku Metro, je od počátku března letošního roku na českém vydání implementován nový grafický layout.

Tento layout byl poprvé použit pro francouzské vydání a postupně upraven ve Švédsku. České vydání je tak jedno z prvních, kde je tento layout nasazen.

„Celkový vizuál novin je přiblížen tištěnému podání internetových zpráv. Deník je tak jasnější, přehlednější, doplněn větším počtem obrazových materiálů a grafických prvků. Souběžně s novou vizuální podobou přichází určité změny v redakční podobě našeho deníku. Doplnili jsme rubriku „Metro Retro“, která v každém vydání ukazuje konkrétní zajímavost z naší historie, např. jízdenku na tramvaj z roku 1965 anebo potravinové lístky z let 1939 – 1945.“, uvedl šéfredaktor deníku Metro Fabiano Golgo.

„ Redakce též doplnila rubriku „Dětský koutek“ se soutěžemi, kvízy a hrami pro nejmenší. Cílem je tak motivovat čtenáře, aby si svůj deník Metro vzali domů a sdíleli ho se svými rodinnými příslušníky.“, zmínil dále Fabiano Golgo.

„Deník Metro se takto hodlá ještě více přiblížit svým čtenářům , čemuž by měl odpovídat i redakční styl poskytující shrnutí toho nejdůležitějšího a nejzajímavějšího formou krátkých a jasných zpráv.“, uvedl Martin Konrád, generální ředitel deníku Metro.

-red-

Čtěte také