Simon Silvester vede strategické plánování společnosti Young and Rubicam a je výkonným ředitelem pro plánování společnosti Wunderman pro Evropu, Střední Východ a Afriku.
Je častým řečníkem na konferencích po celém světě, mimo jiné. V Cannes a na Světovém ekonomickém fóru. Několikrát zvítězil v soutěži WPP Atticus Grand Prix – v roce 2002 se svou studií „Stárnete“ zabývající se stárnutím společnosti v Evropě, v roce 2006 za práci „Bolí mě mozek: jak digitální revoluce předbíhá spotřebitele“ a v roce 2007 za příspěvek „Jak přemýšlet digitálně“. Jeho názory bývají citovány v předních médiích jako jsou The Financial Times, The Wall Street Journal, The Economist, Time a The International Herold Tribune, stejně jako na televizních kanálech CNBC a CNN. Nedávno v televizi diskutoval o závěrech jeho knihy „AAAGHI! Hluboká recese mění všechno“ zabývající se dopady recese v osmi zemích. V posledních 20 letech pracoval po celém světě na marketingových a inzertních strategiích pro firmy Coca-Cola, Diaego, Microsoft, Deutche Bank, Honda, Lufthansa, Unilever, NEC, Danone, Nestlé, ChevronTexaco, Coors Brewing, Scottish and Newcastle, Sony, Panasonic, Hitachi, Singapore Telecom, Motorola Asia Pacific, TNT, Fisher-Price, Cadbury Schweppes, Gillette a Citibank.
Kongres marketing Management se koná 20. května 2009. Bližší informace najdete na adrese www.marketingmanagement.cz















Follow

