banner_left
banner_right
ICT

Avaya seznamuje se svými nejnovějšími řešeními CRM

Avaya, celosvětový lídr v poskytování řešení a služeb v oblasti podnikových sítí oznamuje pořádání řady akcí na téma CRM (Customer Relationship Management, tj. Správa zákaznických vztahů), které se budou konat v osmi evropských městech včetně Prahy.

V průběhu těchto akcí chce Avaya zdůraznit, nakolik jsou systémy CRM pro podniky kriticky důležitým nástrojem k vytvoření bohatších a prospěšnějších vztahů se zákazníky. Avaya předvede, jak mohou být integrované technologie a strategie hnací silou spokojenosti zákazníků, garantovaných úrovní služeb a zdrojů výnosů. Negativní zkušenost s kontaktním střediskem může zákazníky od firmy snadno odvést a přivést je k více zákaznicky orientované konkurenci. Věrnost zákazníků je nutná pro vytvoření silného, rostoucího podniku a efektivní strategie CRM nabízející vysoce personalifikované prostředky komunikace. V dnešní silně konkurenční ekonomice orientované na zákazníka může být podniku významně nápomocná v získávání a udržení klientů.

Na základě svého vedoucího postavení v oblasti kontaktních středisek v západní Evropě stejně a své strategické aliance se společností Siebel Systems, Avaya představí nejnovější řešení v oboru zákaznických kontaktů a CRM a zdůrazní přednosti zavedení efektivní strategie CRM v celém podniku.

Avaya a nezávislé zdroje, jako je pan Ralf McKinney, uznávaný odborník v CRM, budou k dispozici pro konzultace o nejnovějších vymoženostech v oblasti CRM. To se obzvláště týká Evropy, kde vzrůstající obliba vícejazykových a celoevropských zákaznických kontaktních center – vedle nástupu evropské měnové jednotky (Euro) – jsou hnací silou rozvoje CRM.

O firmě:
O Avaya
Společnost Avaya s ústředím v Basking Ridge (USA, New Jersey), patří mezi přední poskytovatele komunikačních řešení a služeb na světě. Podnikům, státním úřadům a dalším institucím — mezi něž patří i více než 75% společností seznamu světově nejvýznamnějších 500 podniků (Fortune 500) — pomáhá vynikat v zákaznické hospodárnosti. Avaya nabízí řešení CRM (Customer Relationship Management, tj. Správa zákaznických vztahů), unifikovaná komunikační řešení, síťovou infrastrukturu pro současné poskytování více služeb a integrované hlasové a datové sítě včetně bezkonkurenčních řešení IP podnikové třídy ECLIPS to vše podporováno službami a vývojovými laboratořemi společnosti Avaya („Avaya Services a Avaya Labs“). Společnost Avaya je světovým lídrem v oblasti unifikovaného messagingu, messagingových systémů, kontaktních středisek („call center“) a strukturované kabeláže. Ve Spojených státech zaujímá přední postavení v oblasti systémů hlasové komunikace. Společnost Avaya je oficiálním partnerem Světového poháru FIFA 2002 (2002 FIFA World Cup™), Světového poháru ženského fotbalu 2003 (2003 Women’s World Cup) a Světového poháru FIFA 2006 (2006 FIFA World Cup™).

Bližší informace o společnosti Avaya najdete na webových stránkách www.avaya.cz a www.avaya.com

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *