Obchod

Nový koncept prodejen představil DATART

Hlavním motivem je humanizace prostoru. Pojetí prodejny je řešeno naprosto unikátním způsobem, který zatím nikdo jiný v Čechách a na Slovensku nenabízí. První pobočku v novém provedení otevřel DATART v pátek 25. září v pražském Centru Chodov. Nově je součástí prodejny kuchyňské studio.

Při tvorbě nadčasového designu se DATART ve spolupráci s architektonickým ateliérem LILA inspiroval v zahraničí. Rovněž vycházel ze svých dlouhodobých zkušeností s potřebami a přání zákazníků a z trendů životního stylu. Jsou zde použity nové materiály, nové technologie i způsob prezentace produktů. Některé grafické prvky jsou přeneseny z webu, dochází tak k většímu propojení vzhledu e-shopu a prodejny. Důraz je kladen na polidštění prostoru, přehlednost vystaveného zboží a snazší orientaci v prodejně. „Chceme našim zákazníkům čas strávený u nás co nejvíce zpříjemnit. Proto jsme zařadili do nového designu přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků a současně jsme vyčlenili i prostor na odpočinek. Novinkou je speciální vůně DATART, která se bude linout celou prodejnou,“ upřesňuje Martin Heřmánek, ředitel prodeje ve společnosti DATART.

Datart_big

Ke konceptu „Prodejny 21. století“ se samozřejmě váže i větší uplatnění interaktivních prvků. „U vybraných produktů budou moci zákazníci čerpat informace i z interaktivních popisků. Týká se to části výrobků malých domácích spotřebičů. Mezi další inovace patří zavedení e-kiosků, kde si mohou zákaznici prohlédnout naši kompletní nabídku produktů a objednat online zboží, které není zrovna na prodejně přítomné,“ pokračuje Martin Heřmánek. Díky novému LED osvětlení ušetří prodejna třetinu elektrické energie.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *