banner_left
banner_right
ICT

SAS Roadshow nabídne ukázky analýz na vlastních datech

Společnost SAS Institute ČR pokračuje v roce 2015 v sérii konferencí SAS Roadshow. Trojice akcí se postupně tématicky zaměří na Analytiku, Customer Intelligence a Veřejnou správu. Novinkou letošního roku je možnost osobních konzultací a vyzkoušení nástrojů SAS na přinesených vlastních podkladech. Práci s daty si tak každý může vyzkoušet doslova “na vlastní kůži”.

Na každé z konferencí ze série SAS Roadshow budou připravené demo stánky, kde si mohou hosté osobně vyzkoušet, jak nástroje společnosti SAS fungují. Z důvodu velkého zájmu, který o demonstrace na stáncích panoval v loňském roce, je letos nutné si čas jejich návštěvy předem rezervovat. Návštěvníci si navíc letos mohou přinést svá vlastní data a zažít tak během osobní konzultace práci s nástroji SAS na konkrétním příkladu vlastní firmy. Prostor na demo stánku je možné rezervovat přímo během registrace.

První díl seriálu na téma Analytika startuje už 13. května 2015 v atraktivních prostorách hotelu Holiday Inn na pražském Vyšehradě. Podtitul konference zní “Z velkých dat mám hlavu jako pátrací balón” a právě o velká data půjde především. Účastníci budou moci načerpat zkušenosti od českých i zahraničních expertů v oblastech jako jsou Hadoop, Big Data, analýza nestrukturovaných dat, vizualizace dat, detekce podvodů a další. Dojde i na využití nástrojů pro analytiku dat v konkrétním prostředí.

“SAS Roadshow 2013 ve spojení se zkušenými přednášejícími, kteří se mohou podělit se svými poznatky praxe, může být velmi inspirativní jak pro ostřílené společnosti, tak pro nováčky na trhu. Správná a rychlá interpretace dat může vnést přidanou hodnotu do každé firmy, ať už se jedná o spokojenost zákazníků, rychlé návratnosti investic, úsporu nákladů, zvýšení obratu nebo včasnou detekci možných chyb nebo podvodů,” říká Zuzana Lhotáková ze společnosti SAS Institute ČR.

Na podzim bude série pokračovat dalšími dvěma konferencemi. 23. září bude tématem Custommer Intelligence – jak díky SASu propojit data, analytické schopnosti a osvědčené marketingové postupy a tím přesně cílit a smysluplně komunikovat se zákazníky, jak efektivně reagovat na změny v zákazníkově chování nebo vyvíjet a řídit unikátní kampaně. Třetí konference 14. října volí jako hlavní téma Veřejnou správu a za svůj cíl si klade informovat o tom, jak efektivně využívat potenciál velkých dat ve státní správě.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *