Příliv předplacených služeb tlačí mobilní komunikace ve střední Evropě k rekordním výšinám
Mobilní trh ve střední Evropě pokračuje i v roce 2001 ve svém masivním rozvoji. Podle poslední analýzy IDC dosahuje penetrace v regionu nových, rekordních výšin. Intenzita rozvoje je ale nestejnoměrná: český trh například v tomto roce Celý příspěvek →
ČAKK: investice členů do kabelového odvětví přesáhly 11 miliard
Česká asociace kabelových komunikací (ČAKK) oznámila, že za posledních 10 let přesáhly celkové investice tří hlavních kabelových operátorů sdružených v asociaci 11,1 miliardy korun. Největší provozovatelé kabelových komunikací Celý příspěvek →
Nový zákon o regulaci reklamy (2.)
V druhém díle našeho seriálu, co přinese nový zákon o regulaci reklamy, který v současné době projednává Poslanecká sněmovna a který by měl platit od 1. dubna 2002, se zaměříme na to, co je dovoleno a co nikoliv, pokud se reklama týká některého konkrétního druhu zboží. Celý příspěvek →
Nová služba – easyHosting
Společnost Software602 vstupuje v těchto dnech do oblasti ASP služeb pro malé a středně velké firmy pod názvem easyHosting. Tato služba nespočívá jen v klasickém hostování webových stránek zákazníka, jak ho známe z nabídky konkurenčních Celý příspěvek →
Studie KPMG: Využívá se internet k prodeji pojištění ?
Stav e-businessu v pojišťovnictví odpovídá reálnému potenciálu, který Internet v tuzemských poměrech v současné době představuje. Přístup, který jednotlivé pojišťovny při zavádění Internetu jako alternativního distribučního a komunikačního kanálu zvolily, je obdobný. Celý příspěvek →
Přibližně 20 % klientů českých bank má zájem o přímé bankovnictví
Podle výzkumu GE Capital Bank zájem klientů českých bank o využívání nástrojů přímého bankovnictví roste. Z výzkumu na reprezentativním vzorku klientů českých bank vyplynulo, že loni komunikovalo alespoň jednou měsíčně ze svou Celý příspěvek →
Jaký bude český obchod v roce 2003 (Retail Vision) ?
Český obchod se v uplynulém desetiletí radikálně změnil, a to zejména díky výstavbě nových velkoplošných prodejen. Rychlá expanze nových ploch však postupně odeznívá, trh se saturuje a lze očekávat ukončení extenzivní fáze jeho rozvoje. Celý příspěvek →
Zajištění stálé dostupnosti informačních systémů
Společnost KPMG uveřejnila novou studii, která se zaměřuje na problematiku zajištění dostupnosti informací a informačních systémů. Společně se změnou podnikatelských procesů a růstem úlohy e-businessu se řešení stálé dostupnosti Celý příspěvek →
Konference o rozvoji obchodu v ČR (2002): další posílení mezinárodního charakteru
Konference o rozvoji obchodu v ČR, tradiční odborné a společenské setkání nejvýznamnějších obchodních firem, dodavatelů spotřebního zboží, služeb a obchodních technologií, vstupuje do svého 8. Celý příspěvek →
Nová pravidla ekonomiky přestávají platit
Nová pravidla ekonomiky přestávají platit v důsledku skutečnosti, že společnosti typu dot.com padají za oběť globálnímu ekonomickému zpomalení, říká nejnovější studie PricewaterhouseCoopers. Celý příspěvek →
Nokia založí výzkumné centrum v čínském Hangzhou
Nokia Networks a vláda provincie Zhejiang dnes podepsaly Memorandum o porozumění pro založení nového výzkumného a vývojového (R&D) centra v Hangzhou, hlavním městě čínské provincie Zhejiang. Celý příspěvek →
Střednědobý program koncernu Volkswagen
Dozorčí rada koncernu VOLKSWAGEN AG na svém zasedání v pátek 23. listopadu projednala a odsouhlasila rozvojový plán koncernu pro roky 2002 až 2006. V tomto období hodlá Volkswagen Group investovat přibližně 31 miliard EUR, a to především Celý příspěvek →
Konference HORECA 2001 se setkala s velkým zájmem hotelových a restauračních firem
Konference HORECA 2001, organizovaná Vysokou školou hotelovou v Praze, Národní federací hotelů a restaurací ČR, Sdružením podnikatelů HO.RE.KA ČR a poradenskou firmou INCOMA Consult, úspěšně zahájila tradici výročních setkání významných Celý příspěvek →
Nejobvyklejší opomenutí a přehlédnutí managementu v českých podmínkách
Cílem článků je přiblížit první projevy (indikátory) možných budoucích krizových situací. Jedná se o desítky typů přehlédnutí (nebo snížení priority určitých faktorů), počínaje ztrátou identity nebo objektivity firmy přes Celý příspěvek →