OBI na českém trhu upevňuje vedoucí pozici
Do roku 2002 vstupuje v České republice společnost OBI s šestnácti markety – v Praze (5), Českých Budějovicích, Plzni, Mostu, Liberci, Hradci Králové, Brně, Zlíně, Olomouci, Opavě, Havířově a Ostravě – o celkové rozloze 123 000 metrů čtverečních. Celý příspěvek →
TOP10 obchodních řetězců v ČR – vývoj maloobchodu klidnější
Podle výzkumu firmy INCOMA Research dosáhl v r.2001 celkový obrat deseti největších obchodních řetězců 178 mld. Kč a vzrostl proti r.2000 o 26,8 mld. Kč. Celkový podíl TOP10 na českém maloobchodním trhu již podle odhadu INCOMA dosáhl 30%. Celý příspěvek →
Infrastruktura pro elektronický a mobilní obchod
V rámci projektu nazvaného Global Directory Service (GDS) se frankfurtská Dresdner Bank rozhodla zavést celopodnikové řešení Meta Directory od firmy Siemens. Cílem projektu je sloučit stávající databáze zaměstnanců a klientů v jeden celopodnikový systém. Celý příspěvek →
24 + 3 způsoby, jak upevnit věrnost vašich zákazníků (1.)
Následující článek vyšel v bulletinu Českého vzdělávacího centra v říjnu 1997 a od té doby se stal nejpopulárnějším článkem, který v našem zpravodaji vyšel. Celý příspěvek →
2001: Další rekordní rok značky Audi
Značka Audi si v roce 2001 na tuzemském trhu vedla velmi úspěšně. Prodejcům sítě oficiálního importéra se podařilo prodat celkem 1348 vozů, zatímco v roce 2000 to bylo 1141 vozů. „Nejenom, že se nám počtvrté za sebou podařilo překonat Celý příspěvek →
Stock Plzeň – Božkov loni prodal přes 26 milionů litrů lihovin
Společnost Stock Plzeň – Božkov prodala v roce 2001 o 900 tisíc litrů lihovin více než v roce 2000. Odbyt Stocku Plzeň – Božkov, který je největším domácím výrobcem lihovin, se tak meziročně zvýšil o 3,6 procenta a dosáhl rekordní úrovně 26,2 milionu litrů lihovin. Celý příspěvek →
KPMG International vykazuje rekordní tržby ve výši 11,7 miliardy USD
Mezinárodní poradenská firma KPMG International vydala zprávu o svých rekordních výnosech ve výši 11,7 miliardy USD za fiskální rok končící 30. zářím 2001. Předseda KPMG Stephen G. Butler oznámil, že KPMG International zaznamenala Celý příspěvek →
Čtyřicet procent automobilek připouští, že má nedostatečně chráněná data
Téměř 40 procent vedoucích pracovníků automobilových společností uvedlo, že jejich společnosti jsou náchylné ke vzniku bezpečnostních incidentů a 41 % považuje firemní politiku bezpečnosti informací ve své společnosti za méně než přiměřenou. Celý příspěvek →
Čtvrté pravidlo Ivana Bureše: Dobrý začátek vede k dobrému konci
Přijdete-li do cizí země s pěti dolary v kapse, s nepříjemným překvapením zjistíte, co všechno musí člověk koupit, aby rodina mohla zase normálně fungovat, a hlavně kolik vás to bude stát peněz. Celý příspěvek →
Index spotřebitelské důvěry v prosinci ukázal hodnotu 48,3
Index spotřebitelské důvěry v prosinci ukázal hodnotu 48,3.
Proti listopadu, kdy byl 49,0, poklesl o 0,7 bodu. Celý příspěvek →
Kabelovou televizi považuje za perspektivní 84 % obyvatel ČR
Celkem 84,0 % obyvatel ČR považuje kabelovou televizi za vyspělou technologii, která má v ČR budoucnost; 87,3 % kabelovou televizi zná či o ní někdy slyšelo. Bohatou programovou nabídku nejvíce oceňuje 63,3 % předplatitelů kabelové televize Celý příspěvek →
Nejvíce domácností dává přednost hypermarketům
Je to teprve pět let, co byl v České republice otevřen první hypermarket. Expanze těchto velkoplošných prodejen byla ovšem tak strmá, že se během tohoto krátkého časového úseku dokázal hypermarket stát nejpreferovanějším nákupním místem v zemi. Celý příspěvek →
Obliba kvalitních tuzemských rumů roste
Tuzemský rum, který musí koncem příštího roku změnit název, aby Česká republika vyhověla pravidlům Evropské unie, zažívá nebývalou renesanci. Poptávka spotřebitelů po kvalitních tuzemských rumech v posledních letech výrazně roste. Celý příspěvek →
Spontánní znalost značek – máslo a margarin
Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Celý příspěvek →